OPŠTI USLOVI

Ovde možete videti informacije i pravila koje važe za poručivanje proizvoda

Plaćanje pouzećem i lično preuzimanje

Plaćanje pouzećem ili za drektno preuzimanje proizvoda uplata se vrši unapred na račun firme.

Dostava se vrši preko kurirskih službi po redovnom cenovniku.
Kurirske službe kao i kalkulatori, dati su ispod.

Kalkulator

1. Srbija – Post Express
2. BiH – EuroExpress
(Besplatna Dostava)
3. Crna Gora – Post Express
4. Hrvatska – HPekspres

Za otkupne pošiljke, od primaoca se prilikom uručenja pošiljke, pored otkupnine, naplaćuje i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koja se obračunava prema Cenovniku poštanskih usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.

Obračun poštarine

Obračun poštarine za prenos otkupnog iznosa se vrši drugačije u zavisnosti od vrste otkupnog dokumenta:
1. Poštanskom uputnicom:
  • Za iznos uplate do 1.000,00 dinara: 25,00 dinara
  • Za iznos uplate preko 1.000,00 dinara: 2,5% od iznosa uplate
  • Rukovanje poštanskom uputnicom: 27,00 dinara
2. Postnet uputnicom:
  • Za iznos uplate do 1.000,00 dinara: 25,00 dinara
  • Za iznos uplate preko 1.000,00 dinara: 2,5% od iznosa uplate
  • Rukovanje Postnet uputnicom sa isplatom na šalteru: 54,00 dinara
3. Nalogom za uplatu:
  • Za iznos uplate do 4.500,00 dinara: 45,00 dinara
  • Za iznos uplate preko 4.500,00 dinara do 100.000,00 dinara: 1% od iznosa uplate

Pravila i zakoni

Plaćanje pouzećem

Ukoliko želite da izvršite plaćanje pouzećem, isplata se vrši prilikom isporuke porudžbine. Ukoliko je isporuka putem kurirske službe, isplata se vrši direktno osobi koja vrši isporuku.

 

Rok isporuke

Internet prodavnica započinje proces organizovanja isporuke proizvoda nakon što kupac u potpunosti dovrši naručivanje i kupovanja proizvoda.

Isporuku obavljamo u roku 24 – 48h dana osim proizvoda za koje je kupac posebno obavešten o roku isporuke. Subote i nedelje ne računaju se u rok dostave.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi, u distribucionom centru partnera koje je isti vratio internet prodavnici bez isporuke kupcu i sl.)

Seveda doo ne preuzima odgovornost na prvi rizik i obvezuje se poslati zamenski proizvod u najkraćem roku.

 

Saradnja sa dostavnim službama

  • Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između Kupca i dostavljača, radnici Internet prodavnice dostavnim službama dostavljaju i broj telefona Kupca navedenog prilikom registracije.
  • Ukoliko Kupac želi dostavu nekom drugom dostavnom službom, dužan je o tome obavestiti odmah po izvršenoj narudžbi. U tom slučaju Kupac sam kontaktira dostavnu službu i sa njima dogovara detalje dostave.
  • Dostava proizvoda se vrši do ulaza u stambeni objekat Kupca.
  • Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni
  • Prilikom preuzimanja Kupac je dužan proveriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (radniku kompanije koja vrši dostavu)
  • Ako Kupac ne primi robu, ili obavestenje o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, Kupac ima pravo o tome obavestiti Prodavaca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.
  • Ako Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Prodavac ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
    Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom povraćaja e-mailom na info@sirupzamrsavljenje.com

 

Pitanja i odgovori

Obračun poštarine za prenos otkupnog iznosa se vrši drugačije u zavisnosti od vrste otkupnog dokumenta:
Da li mogu lično preuzeti naručeni proizvod?

Da, ali uz ispunjavanje nekoliko uslova:
S obzirom da smo mi registrovani kao inetrnet trgovina koja robu prodaje posredstvom pošte, neophodno je, jedan dan pre preuzimanja robe, uplatiti vrednost robe na šalteru pošte ili banke te prilikom preuzimanja pokazati potvrdu o plaćanju.

Može li firma izvršiti naručivanje na Vašem sajtu?

Da, Seveda doo prihvata porudžbine firmi i jesmo u sistemu PDV-a.
Da biste dobili fakturu sa tačnim podacima Vaše firme, molimo pošaljite sve obavezne podatke prilikom registracije ili naručivanja.

Da li mogu promeniti porudžbinu nakon zaključivanja?

Ukoliko želite da promenite porudžbinu, molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu.

Molimo navedite šifru porudžbine koju možete pronaći u odeljku za Praćenje porudžbine.

Pitajte nas

 Imate pitanje?

Uvek možete da nas kontaktirate na broj telefona, putem email-a ili popunite formu i mi ćemo vas kontaktirati.

info.seveda@gmail.com

Proizvodnja

+381 64 565 58 29

Kontakt

+381 66 534 85 78